top of page
În 2022, sub umbrela campaniei „Prietenii știu să fie responsabili”, am desfășurat împreună cu Uber proiectul „Suporteri Responsabili în Trafic”.
Scopul campaniei a fost promovarea unui consum responsabil de alcool în orice ocazie, dar mai ales în momentul preferat de toți suporterii: Campionatul Mondial de Fotbal.
Toleranța zero pentru alcool la volan a fost promovată prin parteneriatul cu Uber, oferind o alternativă de transport, atunci când consumăm responsabil o bere cu prietenii.
Campania a avut loc exclusiv digital, pe durata Campionatului Mondial de Fotbal, prin intermediul influencerilor:
fiecare cod în valoare de
25 RON
Bergenbier și Uber, cu ajutorul influencerilor, au oferit prin tragere la sorți, 600 de coduri pe platforma de transport
Fiecare câștigător a primit câte 4 coduri promoționale, pe care le-a putut
folosi împreună cu prietenii,
în serile de fotbal din perioada
Campionatului Mondial de Fotbal
bottom of page